Časté otázky

Registrujete nové pacienty?

Nové pacienty budeme registrovat průběžně do naplnění kapacity. Chceme stávajícím klientům zajistit krátkou objednací dobu a tím i kvalitní péči. 


Nehodí se mi termín, co mám dělat?

Pokud se Vám termín nehodí, dejte nám, prosím, vědět s dostatečným předstihem. Váš termín pak využijeme pro jiného pacienta, který na něj čeká. Pokud se omluvíte na poslední chvíli, či dokonce vůbec, je ordinační čas promarněný. 


Jak u vás mohu zaplatit? 

Přijímáme platby v hotovosti i kartou. Pokud je to možné, preferujeme bezhotovostní platbu. 


Můj praktický zubní lékař mě k Vám odeslal na ošetření kanálků pod operačním mikroskopem, jak mám postupovat?

V tomto případě Vás poprosíme o zaslání kontaktních údajů na Vás a stručné nastínění obtíží, ideálně také kopii žádanky od Vašeho lékaře. Následně se domluvíme na termínu vyšetření a konzultace, na jejímž základě se rozhodne o dalším postupu.